Sunday 8 July 2012

ROTI CANAI FROZEN "GHAZ" TANPA BAHAN PENGAWET!

ROTI CANAI FROZEN "GHAZ"

Usar gusar jika anda yang tidak sanggup menuggu giliran mendapatkan roti canai di kedai!
Inginkan cara mudah untuk anda menikmati Roti Canai tiap hari?

"TERBAIK...!"
1.  ROTI CANAI SEJUK-BEKU "PRE-COOKED" 
Kami menyediakan Roti Canai Frozen "Ghaz" yang boleh disimpan Insya Allah hingga lebih dari 3 bulan di bahagian sejukbeku peti ais anda!

Hanya keluarkan dari peti sejuk dan panaskan atas kuali dengan membalik-balikkannya seminit dua hingga garing.

Kemudian hidangkan dengan kuah kari atau sambal.  Malahan anak-anak lebih suka cicah sahaja dengan susu!

Roti Canai Frozen “Ghaz”, dialun dengan teliti bagi menghasilkan tekstur lembut yang anda inginkan………  Malahan ianya dijamin terbukti masih enak dan lembut walaupun telah dipanaskan untuk kali kedua setelah disimpan di dalam peti ais.

Dengan harga serendah RM3.00 untuk 5 keping bagi setiap pesanan 20 peket ke atas (iaitu kira-kira 0.60 sen sekeping), ianya memang menjimatkan wang saku anda!  Dengan ukurannya yang bulat iaitu kira-kira 6 1/2 ke 7 inci lebar, Roti Canai Frozen "Ghaz" jelas berbaloi untuk dinikmati bersendirian mahupun bersama keluarga, jiran-tetangga dan sahabat-handai.

Di bulan Rejab atau Sha’aban dan juga Ramadhan, pastikan Roti Canai Frozen “Ghaz” sentiasa disimpan di peti ais anda dan panaskan untuk hidangan ketika berbuka atau bersahur.  Ianya begitu menyelerakan dan mengenyangkan sekali…….  Sesuai juga dihidangkan kepada tetamu di Hari Raya……

HARGA ROTI CANAI FROZEN "GHAZ":
a)  Pembelian 1 - 5 pek : RM3.50 setiap pek mengandungi 5 keping r. canai = 0.70 sen sekeping
b)  Pembelian 6 - 19 pek : RM3.30 setiap pek mengandungi 5 keping r. canai = 0.66 sen sekeping
c)  Pembelian 20 pek dan ke atas : RM3.00 setiap pek mengandungi 5 keping r. canai = 0.60 sen sekeping



"TERMURAH...!"
2. ROTI CANAI SIAP TEBAR 
- LEBIH LEMBUT!

(0.56 SEN 1 ketul) 

Hasil dari "Research and Development" (RnD), Alhamdulillah kami telah berjaya menghasilkan tekstur roti Canai yang lebih lembut tanpa mengurangkan keenakan rasanya.


Roti Canai Siap Tebar bentuk sanggul ini belum dimasak dan perlu disimpan di tempat sejukbeku jika anda belum bersedia memasaknya.

Setiap pek mengandungi 5 ketul Roti Canai Sanggul Siap Tebar dengan harga serendah RM2.80 atau hanya 0.56 sen sekeping sahaja!  (Bagi yang order in bulk, harga boleh dirundingkan).

Apa yang perlu anda lakukan jika ingin memasaknya adalah:-
1.  "Defroz" atau biarkan ianya lembut setelah dikeluarkan dari peti ais;
2.  Setelah lembut, tekan dengan jari-jemari anda hingga berbentuk leper seperti roti canai;
3.  Masak di atas kuali leper hingga kuning;
4.  Sedia untuk dihidangkan.....


"TERKINI...!"
3.  ROTI CANAI PLANTA SEJUK-BEKU!

Alhamdulillah, hasil dari sambutan yang menggalakkan dari pelanggan, baru-baru ini kami juga telah melangkah setapak lagi dengan menghasilkan Roti Canai Planta manis frozen! Produk ini dihasilkan khusus bagi mereka yang gemar makan Roti Canai bergula tanpa kuah. 

Roti Canai frozen yang ditambah planta dan tebaran gula di dalamnya, enak dimakan begitu sahaja tanpa perlu lagi menambah manisan.  Roti Canai Planta "Ghaz" bukan sahaja sesuai untuk seisi keluarga, malahan ianya memudahkan bagi ibu-ibu menghidang tanpa banyak renyah, buat anak-anak mereka yang gemarkan makanan yang manis.

HARGA ROTI CANAI PLANTA FROZEN "GHAZ":
RM4.00 setiap pek mengandungi 5 keping r. canai = 0.80 sen sekeping




ROTI CANAI ENAK DIHIDANGKAN 
BERSAMA 
KARI AYAM


ROTI CANAI JUGA ENAK
DIMAKAN DENGAN
KARI IKAN

ROTI CANAI SEGERA DIHIDANGKAN 
BERSAMA 
RENDANG SEGERA.




ROTI CANAI BOLEH DIMASAK TANPA MINYAK


ROTI CANAI DAN KESIHATAN
Bagi anda yang mementingkan penjagaan kesihatan, anda boleh terus kurangkan kolestrol dalam hidangan anda dengan menikmati Roti Canai Frozen “Ghaz” yang baru disiapkan tanpa bahan pengawet.   Anda juga tidak perlu menggunakan minyak masak dikuali ketika hendak memanaskan Roti Canai Frozen “Ghaz”.  Dengan kata lain, Roti Canai Frozen “Ghaz” sedia dibalik-balikkan hingga kekuningan atau garing tanpa minyak!  Kemudian anda boleh terus makan Roti Canai “Ghaz” yang telah siap dimasak begitu sahaja! …...  Nikmatilah rasanya yang enak dan lembut …..bila-bila masa; pagi atau petang, siang atau malam ….. baik di ruang makan, sambil menonton TV atau dimana jua……..



Untuk makluman, buat masa ini kami tidak lagi dapat memenuhi tempahan baru Roti Canai Frozen ‘Ghaz”.   Harap Maaf di atas segala kesulitan.



ROTI CANAI - SEPINTAS LALU

Menurut Wikipedia, "ROTI CANAI" atau roti jenis leper yang berbentuk bulat ini, merupakan satu makanan kegemaran di Malaysia.  Ianya dimakan sebagai makanan pagi, tengahari, petang dan malam.  Seringkali dimakan bersama bersama dengan teh tarik, atau teh ais.  Biasanya dihidangkan dengan kuah dal atau parpu atau kari dengan sambal ikan bilis."

Melalui pemerhatian di kebanyak kawasan perumahan, walaupun roti canai dijual setiap hari tetapi biasanya hanya disebelah pagi atau bagi sebuah dua kedai hanya dijual pada sebelah petang hingga malam. Bagaimanapun hal ini berbeza di restoran-restoran mamak kerana ia dijual sepanjang masa malah kadang-kadang 24 jam sehari. Di kawasan perumahan yang tidak terdapat banyak bangunan pejabat, pada hari bekerja pelanggan terdiri daripada mereka yang bercuti, anak-anak sekolah dan kaum ibu.  Majoritinya membeli secara bungkus dalam kuantiti lebih daripada sekeping

Perniagaan menjadi semakin rancak pada hujung minggu. Pelanggan sanggup menunggu giliran dan pembelian biasanya dalam kuantiti 4 – 8 keping (jumlah normal bagi bilangan isirumah). Cara pembelian masih lagi secara bungkus bagi kedai orang Melayu, tetapi di restoran mamak kebanyakan pelanggan akan lebih gemar makan di sana bersama keluarga. Mungkin keselesaan di restoran mamak yang menyediakan Astro lebih-lebih lagi dengan adanya saluran sukan khususnya bola menyebabkan pelanggan suka makan di situ. Namun satu perkara yang sama di semua kedai ialah pelanggan terpaksa menunggu sebelum menerima pesanan mereka.


Cubalah produk ROTI CANAI GHAZ hari ini!


10 comments:

  1. This roti prata? well-known term for Singaporean is superb! I tried this and all my 3 kids been their loyal customer ever...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Manja for being one of our loyal customer!

      Delete
  2. Saya dah mencuba roti canai ghaz ini dan kami sekeluarga sangat mengemarinya. Lebih2 lagi dibulan puasa ini..saya x risau lagi ttg juadah bersahur, kerana stok roti canai ghaz sentiasa berada dalam peti sejuk dan saya hanya perlu memanaskan kuah kari waktu berbuka atau dimakan bersama serunding segera. Walaubagaimanapun ia mmg enak dimakan begitu sahaja ^_^

    Ain
    Kuantan

    ReplyDelete
  3. Jazakillah Ain & family! Anak-anak kamipun gemar memakannya tak kira semasa berbuka mahupun tika bersahur, tanpa nasipun dah kenyang....Alhamdulillah....

    ReplyDelete
  4. tahniah atas kejayaan ini.harap ianya berterusan,saya di sini ingin menuruti langkah ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Johan. Moga Johan berjaya dalam apa jua business yang diceburi!

      Delete
  5. dijamin sangat sedap saya sekeluarga tak pernah jemu menikmati hidangan roti canai Syurabiz.....sekali rasa nak lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.... Terima kasih Sue_ummi
      Roti Canai kali ini lebih umph!!... In Shaa Allah.....

      Delete
  6. jom..kite berbisness dengan syurabiz..masyukkkk... :) sedap dooo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tak rugi berbisness dengan kami, ya Marina! Boleh menambahkan pendapatan yang ada.........
      Tak Caya? Hubungi kami di 012-2472071.

      Delete

Kami mengalu-alukan komen anda yang membina........Terima Kasih.